INFO

INFORMĀCIJA PAR INTERNETVEIKALĀ IEGĀDĀTO PREČU PIEGĀDI UN APMAKSU

Pēc pasūtījuma saņemšanas, mēs precizēsim vai pasūtītā prece atrodas noliktavā un sazināsimies ar Jums, lai precizētu nianses par nepieciešamo izmēru, krāsu, ērtāko piegādes vietu un laiku. Ja prece atrodas mūsu noliktavā, tad piegādi Latvijā nodrošinām divu darba dienu laikā. Ja prece nav mūsu noliktavā, bet to iespējams pasūtīt no ražotāja, tad nosūtīsim jums piedāvājumu ar iespējamo piegādes laiku. Preces iespējams saņemt arī mūsu veikalā bez papildus maksas. Apmaksu par precēm iespējams veikt ar pārskaitījumu, vai uz vietas veikalā norēķinoties skaidrā naudā vai ar maksājumu karti. Piegāde uz Jūsu norādīto adresi iespējama tikai pēc priekšapmaksas saņemšanas. Pie pasūtījuma veikšanas norādītī personas dati netiks izmantoti nekādos citos nolūkos, kā tikai šī pasūtījuma izpildei. Ja tiek veikts maksājums ar pārskaitījumu, pēc pasūtījuma noformēšanas pa e-pastu tiek nosūtīts rēķins, kas jāapmaksā ar bankas starpniecību 5 dienu laikā.

 

PIEGĀDE

Preču piegādes, pēc pasūtījuma veikšanas internetā, veic izmantojot pakomātu Omniva vai  DPD kurjera pakalpojumus. Piegāde tiek veikta 2 darba dienu laikā pēc maksājuma saņemšanas.  Preci iespējams saņemt arī uz vietas Surf Pro veikalā  Lāčplēša ielā 77/79, iepriekš vienojoties par saņemšanas laiku. Piegāde ar kurjeru tiek veikta uz preču pasūtījumā norādīto adresi. Piegāde uz pakomātu tiks veikta uz to pakomātu, kurš atrodas vistuvāk preču pasūtījumā norādītajai adresei.

Piegādes izmaksas:

  • Piegāde uz Omniva pakomātiem Rīgā un Latvijā: €4.00
  • Piegāde ar kurjeru visā Latvijā: €10.00
  • Bezmaksas piegāde Latvijā pasūtījumiem virs €150
  • Saņemšana Surf Pro veikalā – bezmaksas.

GARANTIJA

Veikalos Surf Pro piedāvātajām precēm tiek nodrošināta 2 gadu garantija. Iegādājoties preci, kā garantijas karte darbojas pavadzīme vai čeks, kurā fiksēts pirkšanas laiks. Garantija attiecas uz bojājumiem, kas radušies ražošanas defektu vai izejmateriālu kvalitātes dēļ. Ja garantijas laikā precei rodas šādas problēmas, ziņojiet par to mums uz e-pastu info@surfpro.lv vai personīgi Surf Pro veikalā Lāčplēša ielā 77/79, Rīgā. Bezmaksas garantijas remonts vai preces nomaiņa tiks veikti atbilstoši ražotāja noteikumiem. Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam rūpīgi iepazīties ar preces lietošanas instrukciju.

 

GARANTIJAS NOTEIKUMI

  • garantija neattiecas uz preces mehāniskajiem bojājumiem, skrāpējumiem, kas radušies neuzmanīgas preces lietošanas procesā;
  • garantija neattiecas uz preces dizaina elementiem;
  • ražotājs ir tiesīgs atteikt preces garantijas remontu, ja saskatāmas nekvalificēta remonta pēdas;
  • ja pircējs nevar uzrādīt derīgu čeku vai pavadzīmi, garantijas saistības tiek anulētas;
  • garantijas remonts neattiecas uz preces bojājumiem, kas radušies ugunsgrēku, plūdu, zemestrīču vai citu stihiju ietekmē.

Pretenzijas par preces defektiem tiek izskatītas Latvijas Republikas likumos paredzētajā kārtībā. Garantijas gadījums stājas spēkā, ja ir ievēroti norādītie nosacījumi un, ja bojājumi radušies ražošanas procesa, konstrukcijas defektu vai pielietoto izejmateriālu kvalitātes dēļ.

 

SAISTĪBAS

Iepirkšanās kārtību, pasūtot preci internetā, nosaka LR 2002. gada 28. maija LR Ministru kabineta noteikumi Nr. 207  “Noteikumi par distances līgumu”. Šie noteikumi attiecas uz visiem preču pirkumiem, pasūtot tos internetā, pa telefonu vai e-pastu. Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu, vai par patērētāja tiesībām un pienākumiem, lasāma Patērētāju tiesību aizsardzības likumā. Veicot pasūtījumu lietotājs piekrīt, ka iesniegto datu apstrādi veic SIA “Surf Pro”, saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzības likumu. Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam, ja prece neatbilst tai, ko pasūtījis pircējs. Preces atgriešanas gadījumā visa par preci veiktā samaksa tiek atgriezta. Prece ir jāatgriež pilnā tās komplektācijā, kādā to piegādājis pārdevējs, ieskaitot visas preces sastāvdaļas, arī oriģinālo preces iepakojumu – pretējā gadījumā preces atgriešana tiks atteikta. Uzsākot iegādātā izstrādājuma lietošanu, pircējs apliecina, ka tā atbilst pasūtītajai un prece vairs nevar tikt atgriezta. Preču aprakstiem un attēliem ir informatīva nozīme. Preču cenas norādītas EUR ar iekļautu PVN 21%. SIA Surf Pro apņemas saskaņā ar produktu un pakalpojumu aprakstu nodrošināt preces saņemšanu paredzētajā laikā un apjomā. Neskaidrību gadījumā lietotājam tiek sniegta palīdzība, kontaktējoties pa e-pastu info@surfpro.lv.

Mūsu rekvizīti:

SIA “SURF PRO
Reģ.Nr. LV40003741007
Jurid. adrese: Mazā Nometņu iela 3-81, Rīga, LV1002
Veikala adrese: Lāčplēša 77/79, Riga, Latvia, LV1011
Konts: Swedbank,  LV54HABA0551009806327

 

INFORMATION FOR OUR FOREIGN CUSTOMERS

WARRANTY

If any complaints arise, claims for defective goods are considered in accordance with the procedures prescribed by the laws of the Republic of Latvia. Adress for returns is – Lāčplēša 77/79, Riga, Latvia. Application for a complaint and your desires, a solution, must be submitted in writing with the item, mentioning the invoice number and the item. In the period specified in the legislation of the Republic of Latvia, the guarantee case takes effect if the specified conditions are met and in the event of damage due to the quality of the production process, defects in construction, or the quality of the raw materials used.

 

 RETURN POLICY

If the item you recieved doesn’t fit, looks weird or just doesn’t tickle you in the right way and if the item isn’t used, you can return to change the size or to change it for a different item it within two weeks and:

Contact us via e-mail (info@surfpro.lv) and we’ll find a solution and work out the details.

 

 COMMITMENTS

The order of admission to the internet shop is determined by the Republic of Latvia Cabinet of Ministers Regulation No. 207 “Provisions on the distance contract”. The buyer has the right to withdraw from the contract within 14 calendar days and return the item to the seller if the item does not correspond to that ordered by the buyer. In the event of returning the product, all charges for the goods returned. The item must be returned in its full set as delivered by the seller, including all items of the item, including the original packaging of the product – otherwise the return of the item will be denied. Upon commencement of the use of the purchased product, the buyer confirms that it complies with the order and can no longer be returned. Product descriptions and pictures are informative. Prices of goods are in LVL including VAT 21%.

 

 SHIPPING

The delivery of products is carried out using the services of Omniva service and DPD courier. Delivery is made within 1-2 working days after receiving payment.